A SEO jövője – a hang alapú keresés
Ugye veled is sokszor előfordul, hogy nincs kedved e-maileket, sms-t vagy a chatet pötyögni és inkább felhívod az illetőt? Gyorsabb, hatékonyabb, azonnali választ kapsz és biztosan nem felejtesz el semmit.
Ugye veled is sokszor előfordul, hogy nincs kedved e-maileket, sms-t vagy a chatet pötyögni és inkább felhívod az illetőt? Gyorsabb, hatékonyabb, azonnali választ kapsz és biztosan nem felejtesz el semmit.
Teljesen mindegy, hol van és mekkora az üzleted, a Black Friday egy kihagyhatatlan lehetőség az eladásaid növeléséhez minden évben. Bár már évtizedek óta létezik, az online vásárlások elterjedése jelentősen...
Cikkünk első részében már olvashattál tőlünk tíz Instagram poszt ötletet, amikből a termékedhez leginkább passzoló típusúakat variálva hosszútávon is izgalmas maradhat a profilod.
Egy korábbi cikkünkben arra biztattunk, hogy a webáruházad mindenképpen népszerűsítsd a közösségi oldalakon is. Hogy mit használsz, természetesen függ a termékedtől, de az Instagrammal szinte lehetetlen...
Manapság egyre nehezebb a Google találati listáján jó helyezést elérni. A nagy cégek szinte mindig elfoglalják az első oldalt, és a hirdetéseik is gyakrabban érnek célba, hiszen nagyobb költségvetéssel...
Sokan nem is gondolnák, mennyi minden múlik egy jó fotón. Míg egy fizikai boltba a vásárló csak besétál és megfoghatja a termékeket, egy webshop esetében ezt az élményt egyetlen fotóval kell(ene) átadnod,...
A fizetett hirdetések, azaz a ppc marketingcsatornák egyik legnagyobb szereplője újra brendelte magát. A világ egyik legismertebb kattintás alapú vevőszerzés szinonimájává váló Adwords a Google szerint...
Ha statisztikai adatokról van szó, a Google Analytics máig a legnépszerűbb és nem utolsósorban ingyenes lehetőség, amit feltétlenül próbálj ki, ha rendelkezel webshoppal vagy weboldallal!
Webáruház indításakor az egyik fontos dolog, hogy eldöntsd milyen webáruház rendszert használj. Fontos kérdés mert nagyban befolyásolni fogja a céged későbbi működését.
Mint minden üzletben, az e-kereskedelemben is szükséges felmérni, hogy kik alkotják a célcsoportod, kik fognak rákeresni az általad árusított termékekre és hogyan, és milyen konkurenciáid vannak.
Van élet a GDPR után, vagyis lesznek használható Analytics adataink május 25-ét követően is. Ehhez eszközölnünk kell néhány beállítást, hogy megfeleljünk a rendeletnek.
A GDPR rendelet jelentős módosításokat igényel a webáruházak részéről. A cikkben megírjuk, a ShopnGo csapata, milyen megoldásokkal tud segíteni ügyfeleinek, hogy minnél könnyebben meg tudjanak felelni...
Mikor érdemes saját termékképeket készíteni és hogyan. Először is kezdjük azzal, hogy kinek és mikor érdemes saját termékképeket készíteni. Érdekel a folytatás?
Milyet válassz? Hogyan válassz? Mi alapján hozd meg a döntésed? Ezen egyszerű kérdések megválaszolására teszünk kísérletet.
A weboldalakról mindenki tudja, hogy fontosak, és valamennyien tudjuk azt is, hogy rengeteg előnyhöz juthatunk általuk. Ennek ellenére megdöbbentő, hogy milyen sok vállalkozás nem rendelkezik vele.
Van egy jó ötleted egy vállalkozásra, már meg is van, milyen termék(ek)et kínálnál vevőidnek, minden készen áll az induláshoz – hogyan tovább? Merre halad az e-kereskedelem?
Ha az üzletre szeretnél koncentrálni, akkor a kulcsrakész webáruház a legjobb döntés. Mire alapozzuk ezt az állítást? Olvass tovább és ígérjük, minden kérdésre fény derül!
A mai bejegyzésünk témája az online katalógusok; szó lesz fő előnyükről, majd tisztázzuk a különbséget katalógus és webshop között, végül gondolatébresztőnek írunk néhány esetről.
Ebben a bejegyzésben összeírtunk három jellemzőt, amelyek terén pozitív vagy negatív irányba is elmozdulhat vásárlóid rólad és üzletedről kialakított véleménye. Haladsz a korral vagy maradi vagy?
Webáruház-üzemeltetéshez szakértelemre nincs, külső segítségre viszont annál inkább szükség van. Az online vásárlás mára rendkívül elterjedtté vált, ezért nem rossz ötlet belevágni.
Magyarországon még mindig az utánvétellel történő fizetés a leggyakoribb. Ennek oka egyrészt az, hogy sokan nem rendelkeznek bankkártyával és nem áll módjukban átutalással fizetni.
Egy webáruház elindításáról a legtöbb laikusnak az jut eszébe, hogy szinte semmi nem kell hozzá, csak weboldal, néhány termék és már meg is van a sikerhez vezető arannyal kikövezett út.
A 21. században minden internetes portálon megjelenő, magát eladni kívánó cég vagy vállalat sikerének alapja az, hogy blogot ír. Ez alól a te webáruházad sem lehet kivétel.
Termékpiramisra minden webáruháznak szüksége van. Azért, mert egy áruház sem lesz sikeres akkor, ha mindössze egyetlen terméket kínál a vásárlók számára.
A jó domain név megtalálásához nem elég egy nap, de talán egy hét sem. Alaposan át kell gondolni, mit választunk, hiszen fontos,